woensdag 4 december 2019

Merry Christmas

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag nog maar een Kerst kaartje..
Dit x met de swing card art oval van Dutch Doobadoo en het mooie papier North Wind van Craft & You.
Natuurlijk zijn alle materialen te verkrijgen via groothandel CraftEmotions!


Wat heb ik allemaal gebruikt:
CraftEmotions: dies: magic stars 115633/0519, Kerstster 115633/0432, vintage klinknagel 115633/0831 en Hulsttak/mistletoe 115633/0254, clearstamp handletter/Christmas 2 130501/1819.
Vellum en kraft papier 001230/0720.
Craft & You papier: North wind.
Tonic: cirkle die en shaker set 1659e.
Nuvo Crystal drops ivory seashell 675N.
Hobby & crafting fun caviar beads 12342-4203 ijs en 12342-4201 zilver.
Coosa guilding wax zilver.
Cadence Dora finger wax 6152 inci pearl.


De band van vellum heb ik op elke 1.5 cm gerilt in de diagonaal. Op het middelpunt heb ik een beetje dutch doobadoo lijm gedaan en aan de uiteinden dubbelzijdig tape. Helaas blijf je de lijm bijna altijd zien. Daarom heb ik parelbolletjes op het middelpunt gedaan, zodat je de lijm niet meer ziet.
De onwijs mooie kerstster dies heb ik ingesmeerd met de dora vinger wax.
De shakers zijn altijd statisch......grrrr. Iemand gaf me de tip om er met een stukje keukenrol een beetje wasverzachter te smeren, dat werkt perfect. Ik zet altijd de shaker zo neer dat ik de balletjes? sneeuw er in kan doen. Dan zet ik een stukje mica over de plakrand heen, ( ook het mica insmeren met wasverzachter) zodat ik de balletjes er keurig in kan laten. Het mica is doorzichtig, zo kan je makkelijk je shaker plaatsen zonder dat je alles kwijt bent, zeker die kleine balletjes....lol.
De Kerstster heb ik met vellum uitgestanst en dan met de Dora wax ingesmeerd. Echt een gaaf effect.


En lieve groet en een fijne dag,



1 opmerking:

Ellen zei

Wat een beauty! Mooie materialen heb je gebruikt.

groetjes, Ellen