maandag 25 november 2019

Congratulations!

Vandaag is mijn (stief) Zoon Quinten jarig. Daar hoort natuurlijk een mooi kaartje....boekje bij.
Ik heb het gemaakt met de ó zo leuke Card art Ticket van Dutch Doobadoo. Ja, een heleboel werk maar ó zo leuk om te maken.
Ik heb het hele mooie papier: Vintage man van Craft & You gecombineerd met de Prachtige lijn: Jenine's mindful art van Studio Light.


Wat heb ik allemaal gebruikt:
CraftEmotions: dies 115633/0751 klinknagel label, 115633/0831 klinknagel cirkel en 115633/0242 tandwieltjes, ook nog kraft papier en zwart linnen karton.
Craft & You: vintage man paperpad.
Dutch Doobadoo: Card art ticket boekje 470.713.749.
Tonic: shaker set cirkle 1659e.
Coosa guilding wax: zilver en brons.
Studio Light: Jenine's mindful art collection:  STICKERJMA01, MASKJMA01,  STENCILJMA03 en RICEJMA06.
Cadence: Moss dark green en light green.
Dora Hybrid metallic platinum en antrasiet en distress paste, antiek maroon.
nog een paar eye lets.



Wat heb ik allemaal gedaan...
Heel de middag zitten puzzelen....lol.
Het boekje wijst eigenlijk wel voor zich, zeker als je de foto's ziet. Het enige wat ik extra heb gemaakt, is hierboven een insteek hoesje om geld in te doen.
Alle dies heb ik met zwart linnen uitgestanst en daarna eerst met de zilverer coosa ingesmeerd en daarna een beetje met de bronzen.
De steentjes heb ik met de distress paste en de steentjes mask gedaan. Goed laten drogen, evt. met de headgun. daarna heb ik op elk steentje wat Dora hybrid metallic gesmeerd.
Daarna eerst wat light green moss en dan de dark green moss er een beetje op gesmeerd.
Verder wijst het wel voor zich denk ik. 



Fijne maandag allemaal!
Een lieve groet,








1 opmerking:

Ellen zei

Wat gaaf gedaan en zo leuk om te geven!

groetjes, Ellen