dinsdag 10 juli 2018

Hello beautiful June

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik een bladzijde in mijn bullet journal gemaakt.
Voor de mensen die niet weten wat het is, het is een soort van blanco agenda, waar je zelf alles in mag zetten. Of het nu een week is, een Quote, verjaardag van iemand, een mooie tekening, wat dan ook. Het is heel leuk om te doen!


Wat heb ik allemaal gebruikt:
Twintone bright en pastels Tombow
Mask monstera blad 185070/1261 CraftEmotions
Seabreeze,  key lime, spring pansy, mango madness, oasis green, pretty petunia, purfect plumeria, purple hydrangea Versamagic
Zwarte fineliner 0.3 Edding
Aquarel papier Schut 225 gram
Tombow 685

Wat heb ik gedaan:
De achtergrond eerst gemaakt met versamagic. Dan een rechthoek getekend en daarna de mask erop gelegd. Met de fineliner de bladeren getekend. Daarna met de twintone de bladeren ingekleurd.
De tekst heb ik met de brushmarker van Tombow gedaan en daarna met de fine liner eromheen getekend.

Fijne dag allemaal en leuk dat je er was!
Een lieve groet,



Geen opmerkingen: