maandag 1 mei 2017

Challenge nr. 27 For You

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag gaat onze 27e CHALLENGE weer van start!!
Hij is weer heel erg leuk en ben ook weer reuze benieuwd wat iedereen allemaal weer gaat maken.
Elke x weer leuk om te zien dat er weer zoveel mensen aan meedoen, SUPER!!

Wat houdt een SKETCH CHALLENGE  eigenlijk in...
Het is een Sketch, die je kunt vinden op FB land bij de groep Dutch Doobadoo challenge groep.
Bij vastgezet bericht, kun je vanaf de eerste van de maand zien wat de nieuwe sketch is.
Dat is je basis en vanuit daar mag je geheel naar eigen inzicht je kaart gaan maken. Deze mag je plaatsen in deze groep en natuurlijk valt er weer een leuk prijsje mee te winnen.



Wat heb ik allemaal gebruikt:
Card art Clock 470.713.505 DDBD
Cardstock 22.5 bij 15 cm.
Design papier My dearest Sofia PION
Structuur pasta 870.000.000 DDBD
Clearstamp Teddy with Flowers CL490 Wild Roses
Aqua flow stiften red apple,evergreen fern, fresh green,soft rose, rustic oak en obsidian black
Nog een lintje en wat bloemetjes.


Het cardstock wat ik gebruikt heb is 22.5 bij 15 cm. De lange kant op 7.5 rillen.
Het design papier zowel op de voorkant als binnenin heb ik steeds 1 cm kleiner gemaakt.
De clock  omtrekken met potlood en uitknippen. De binnenste ring heb ik met de structuurpasta gedaan. 



Het lieve beertje heb ik gekleurd met de aquaflow stiften en daarna uitgeknipt en de binnenste stukjes met een mesje uitgesneden. Met kit opgeplakt om zo wat meer hoogte te krijgen.


De middelste strook heb ik op 5 x 14 cm gehouden en het design papier 1cm kleiner.
Dit omdat ik de lintjes er tussen heb geplakt en dat kwam beter uit.
Het bovenste design papier heb ik alleen links en rechts vastgezet zodat ik er een kaartje met tekst tussen kun schuiven.

Dat was het weer voor vandaag! Heel veel plezier met het maken van je eigen CLOCK.

Een lieve groet,





Geen opmerkingen: