donderdag 25 mei 2017

Bloghop juni, Be together

Goedemorgen allemaal,



     
We hebben weer heel veel leuks dat we jullie willen laten zien.
En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 25 mei t/m 27 mei 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van Jolanda:


Jolanda





Hanny


Carla


Corry

Heel veel plezier bij het hoppen!

Dit is mijn uitwerking van de Bloghop.


Wat heb ik allemaal gebruikt:

Dutch envelope art A4 470.713.039 DDBD
 Botanical Nature paperstack 118040/0209 CE
Dies takjes 115633/0152 en 115633/0181 CE
Clearstamp 130501/1212 en 130501/1258 CE
Mask triangel flower 185070/1241 CE
Jewel Drops sea breeze NUVO
Distress Ink mini iced spruce, dusty concord, scattered straw, bundled sage, shaded lilac, peeled paint, en cracked pistachio. RANGER.
Distress Oxide iced spruce, cracked pistachio, fossilized amber en  peeled paint. RANGER
Nog wat jutte touw, en een flesje met mini plastic balletjes.


Wat heb ik allemaal gedaan. De envelope op het cardstock gelegd, omtrekken met potlood en dan uitknippen. Voor de binnenkant heb ik wit cardstock gebruikt en heb toen de kleuren oxide op de craftsheet gesmeerd en dan met een kleine waterspuit wat natgemaakt en dan maar je cardstock erop deppen. Daarna drogen met de heatgun en dat herhalen tot je tevreden bent.
Dan de mask erop leggen en dan met de dabber de distress kleurtjes aanbrengen. Daarna weer op het papier je envelope art leggen en de binnenkant omtrekken met potlood en dan weer uitknippen.
De zijkanten heb ik zelf effe op maat gemaakt.
Dan drie klodders kit midden in leggen en dan met het jutte touw, een soort van cirkels leggen. Daarna je uitgeknipte cactussen er op plakken. Krijg je ook weer wat diepte.
Op 


het onderste stuk heb ik alleen een stempel gezet.Wijs is dat je de gleuf pas uitknipt als je alle lagen op elkaar hebt zitten. Dan is het mooi strak. Dan wel rekening houden waar je de stempel zet. De mijne had ik dus echt iets hoger moeten zetten :).


Op de voorkant heb ik wat kit gedaan en de strik erop geplakt. Dan de veertjes en takjes in de kit schuiven. Nog een klein beetje kit bovenop de strik om het flesje goed vast te plakken. Zo ook met de tekst.

Dat was het weer voor vandaag. Heel veel plezier met hoppen.


20 opmerkingen:

Simone zei

Hoi Carla,
Ik had geen ideeen toen ik deze mal zag maar na het zien van jouw creatie is dat wel anders. Wat mooi geworden zeg.
Groetjes Simone

Paula zei

Hoi Carla,
Wat een verassing is jouw kaart.
Echt een kadootje.
Bedankt en de groetjes,
Paula

Suzan zei

Prachtige creatie Carla! Top!
Groetjes Suzan

Valerija zei

Gorgeous card. Love all the wonderful details.
Valerija xx

Hetty zei

Nu zien we meteen wat een gave mal dit is.
Mooie creatie heb je ermee gemaakt
en bedankt voor alle tips.
Groetjes Hetty

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig deze mal. Net als de anderen vond ik het ook moeilijk om er iets bij voor te stellen hoe je deze het leukst kon versieren, maar jij hebt mij geïnspireerd! Groetjes Betha

Claudia's kaartjes zei

Het doosje is schitterend. En wat leuk de binnenkant.

grtjs
Claudia

Jenny zei

Prachtige creatie.
Heb gelijk weer een idee ho eik deze mal kan gebruiken.
Groetjes Jenny

Maia zei

Leuk om te lezen hoe je deze mooie creatie gemaakt hebt!
Die takjes met dat flesje echt zo grappig en inspirerend om het zo te gebruiken.
Een mooie mal die erg veelzijdig is.
Geniet van de komende zomerse dagen
Groetjes Maia

kaarten van Mariska zei

Prachtige kaart, hij is echt super
fijne dag groetjes Mariska

Cards en Box bij Lady M zei

Wat een leuk idee met zo nu flesje prachtig gedaan groetjes maartje

Irina zei

Oohh wat vind ik dit ook tof!! Zo blij met al deze mooie blogs vol ideeën, tips en inspiratie!!
Lieve groetjes Irina

Made by Nicolette zei

Wat een vette envelop! Super mooie mal.

Groetjes Nicolette

marjo van soest-van holst zei

Wauw wat super gaaf ,prachtige creatie.
Groetjes, Marjo

Anja zei

De mal die jij gebruikt hebt, zal ik niet snel in mijn mandje leggen.....tot ik zie wat jij ermee hebt gemaakt. Ik vind de mal erg leuk, maar weet nooit zo goed wat ik er precies mee moet doen.
Leuk om jouw creatie te zien! Want het ziet er zo wel helemaal super uit!
Groetjes Anja

Angelique zei

Prachtige envelop, zowel vanbinnen als vanbuiten. Mooie achtergrond heb je gemaakt en het flesje is zo leuk.
groetjes Angelique

Myriam zei

Heel mooi hoor Carla. Lijkt me super om te doen. Het flesje is een leuk detail.

Crealientje zei

Prachtig!
Mooi model en prachtig bewerkt.
Flesje is leuk op voorkant.
Heel leuk gedaan!
Bedankt.
Fijn weekend, en geniet van het mooie weer.
Groetjes Crealientje

vintagebyina zei

Hele mooie creatie,gaaf gedaan!
Groetjes Ina.

Hermien zei

hop, hop wat een leuke cadeau envelop!

Groetjes Hermien