maandag 7 oktober 2013

Winters kaartje met een LOTV stempel

Goedemorgen lieve knutsel mensen,
Vandaag nog een kaart omdat ik een beetje achter loop met mijn eigen blog...
Dit kaartje heb ik zojuist ook bij Noor en Ge-We, waar ik bijna al mijn knutsel spulletjes koop, geplaatst!
Een keertje op tijd, haha! Ja lieve mensen dat moet beter kunnen!!!! SORRY....
Natuurlijk heb ik weer BLAUW/BRUIN tinten gebruikt, wat anders. Hihi...
Het stempelafdrukje is van LOTV, wat een prachtige stempels maken die toch!
De mallen die ik heb gebruikt zijn van: Noor en Marianne Design. Waar de ovale mal van is, weet ik niet meer. Alles is ingekleurd met Distress en een klein beetje H2O. Het witte op het craft papier is met  VersaMark, Embossing poeder gedaan en met de heat tool verwarmt. Leuk effect krijg je dan.
Ook nog een beetje Stampendous gebruikt en wat tipp-ex voor op het kerstboompje. Ook nog wat plakparels.
Weer een kerstkaartje klaar! Al met al moet ik er toch echt nog heeeeél veel maken voor het kerst is.
Jullie zeker ook, lieve mensen?

Een Super fijne dag en geniet van het mooie herfst weer!
Wat leuk Akke ter Schuur, dat je mijn blog volgt.
Een lieve groet,
Carla

2 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een supermooie kerstkaart gemaakt Carla, ik vind hem helemaal top.
Liefs van Anita

M@rgreet zei

Hoi Carla, je blog heb ik vaker bekeken. Toen je vertelde dat je een tweeling hebt, dacht ik al dat me dit bekend voorkwam! Ben ook volger geworden hoor ;-) Leuke dingen maak je hoor! Fijne dag morgen met je boys!
Groetjes Margreet (clubdag den Helder)