maandag 7 oktober 2013

Kerst Tag met een prachtige LOTV.


Kerst Tag met een prachtig afdrukje van LOTV.
Het wordt wel tijd dat ik een heleboel verloren tijd in ga halen, ivm. mijn pols...
Helaas nog steeds in gips brace en hopelijk 14 okt. eruit!! Hoezee!!!
Al met al gaat er dus best veel tijd inzitten voor één kaartje.Maar ik kan het gelukkig weer een beetje.
Loop nog wat achter om het op mijn blog te zetten dus vandaar dat er vandaag wel een paar op komen te staan, die ik al wel heb laten zien op het Noor en Ge- We blog.

Dit is dus een lieve Tag met een prachtige stempel van LOTV.
Wat heb ik er allemaal op gedaan: Een ronde mal en (oud) kerstboompje van Marianne Design en het hulst takje denk ik ook? Ook al een oudje hoor! Verder zijn de mallen van Noor en de overige stempels ook!
Het papier is van het, o zo prachtige Poin. Herhaal het toch nog maar een keertje BRUIN/BLAUW zijn de kleuren die ik heel graag gebruik. Alles is ingekleurd met Distress en heb er weer vrolijk op los gekliedert met Stampendous. Das echt leuk! Behalve dan de glittertjes en glimmertjes die je daarna op je kleren en in de woonkamer vindt, haha!

Fijne dag allemaal, lieve mensen. Tot de volgende kaart.
Liefs, Carla

1 opmerking:

Anita Meijer zei

Je bent lekker bezig Carla, hier alweer zo een beauty, top.
Liefs van Anita