maandag 15 juli 2013

Een vlinder Tag met Bestie....

Hallo lieve mensen,
Was gisteren met mijn vriendin Ria een Tag aan het maken en dit is het resultaat.
Een Bestie afdrukje die ik heb ingekleurd met met Distress en een beetje H2o ice ( soort van parelmoer glans) voor de finishing tough! Een beetje op de vlindertjes, hart en bloemetje op haar knie.
Ook nog een clear stamp gebruikt van Kaisercraft, en van Noor.
Dan nog een mal van Magnolia ( hekje), Noor en Tim Holtz vlinder.
De o zo prachtige bloemen zijn van Spelbinders, je bent echt wel een half uur verder voor je de twee bloemen af hebt, maarrrrr dan heb je ook wat.
Nog wat rooslint en een kantje en klaar is i weer..


Nog effe een close up en dat was het weer voor vandaag lieve mensen.
Fijne avond en graag tot een volgende x
Liefs, Carla

5 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Hoi carla,
Alweer een afdrukje van Bestie zo mooi ingekleurd! En samen met een vriendin knutselen is helemaal leuk!
Je tag is werkelijk prachtig geworden.
Groetjes van Gerie

janieworkum zei

Een schitterende tag, en wat is betsie mooi gekleurd.
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wauw schitterend je tag Carla, ik vind hem helemaal te wauw, super.
Liefs van Anita

scrapfertier zei

Mooie tag en ik word ook gezellig volger van joe je maakt mooie kaarten. Ik heb ook twee blogs als je zin hebt neem dan ook eens een kijkje
Leafs Tietje.

Creation by Heart zei

Hallo Carla, ik kom via de club van Tiets bij je binnen en ben ook maar meteen lid geworden op jouw blog. De Tag vind ik erg mooi, goed ingekleurd. Dat is toch wel een hele kunst hoor.
Lieve groeten, HennyB:)