zondag 4 november 2018

Cheers!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie een echte Mannen kaart zien met de nieuwe lijn Industrial 3.0 en de onwijs leuke Grunche collection van Studio Light.
Deze heb ik gecombineerd met een nieuwe Card art van Dutch Doobadoo.
Ik vind het nog steeds lastig om een mannen kaart te maken maar met deze lijn van Studio Light is het APPELTJE EITJE......lol.


Wat heb ik allemaal gebruikt:
Studio Light  BASISIN275, 274, 273, EASYIN636, STAMPSL 338, 345, 249, Dies STENCILSL 152
Dutch Doobadoo 470.713.330
Versamagic Cloud White
Nuvo 597 N Silver moonlight en 604N Jet black, pure sheen sequins (pailletjes) let it snow 282N
CraftEmotions fotostrip dies 115633/0707 en power tacky tape (blauw) 119491/3279
Distress oxide frayed burlap, faded jeans en lucky clover
Collal 3 d kit, Versamark en twee magneetjes



Op de dies van SL heb ik de zilveren embossingpoeder van Nuvo gebruikt en de onwijs gave clearstamps van SL heb ik de zwarte embossing poeder gebruikt.
Ook nog versamagic white gebruikt en wat pailletjes opgeplakt met glossy accent.
Uiteraard weer alles opgewerkt met de 3d kit om diepte te krijgen.
De stempel op de voorkant heb ik eerst bewerkt met de Oxide, toen de klok clearstamp  en daarna de stempel erop gezet van SL.
Daaroverheen de fotostrip, die ik eerst bewerkt heb met de zwarte en zilveren embossing poeder. Gaaf effect!!
Alle randjes effe met distress walnut stain voor de old look.



Dat was het weer voor vandaag.
Een lieve groet,




1 opmerking:

esther zei

wat een super mooie kaart