zondag 1 oktober 2017

Sketch challenge 32

De maand oktober staat in het teken van herfst en halloween. Dus willen we graag terug zien in de Sketch Challenge van deze maand. Doe je weer mee?


Deze keer hebben we een Card Art model gekozen. De pompoen is leuk voor herfst of halloween.

Natuurlijk hebben de Dutch Doobadoo meiden er al mooie voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren.

Dit is mijn uitwerking:


Wat heb ik allemaal gebruikt:
Card art pumpkin 470.713. 583 DDBD
Dies: september harvest 1432e Tonic studios
pumpkins 6002/0969 Joy crafts
spinnenweb Joy crafts
Embellishment mousse 817N , 810N en 802N Nuvo
Distress ink bundled sage, spiced marmalade en rusty hinge.
Jewel drops 677N
Digi Penny Black
gekleurd met Sennelier

Wat heb ik allemaal gedaan:
Uiteraard de card art omtrekken met potlood, papier uitknippen en dan heb ik alle blaadjes en de pompoen ingesmeerd met mousse.
de kleine pompoenetjes heb ik gekleurd met distress. De digi gekleurd met sennelier en uitgeknipt.
Alles opplakken met kit en dan hier en daar wat jewel drops zetten om zo een soort van waterdruppels te maken.
Dat was het weer voor vandaag. Fijne dag allemaal en hopelijk zie ik jullie sketch voorbij komen.
Een lieve groet,































Je kunt meedoen met onze challenge tot eind oktober 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

foto van Jolanda Bergmans.

Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind oktober met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.    

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!


Geen opmerkingen: