vrijdag 9 september 2016

Zomers kaartje

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een lekker zomers kaartje ipv. een kerst kaartje.
Deze heb ik gemaakt voor Dutch Doobadoo.
Dit x  een swing card van DDBD.
Wat zijn ze toch super leuk en handig in gebruik.

Wat heb ik allemaal gebruikt:
Swing card 5  nr. 470713309 DDBD
Vlinder rand 6002/0251 Noor design
Die roos blaadjes 115633/0166 CE
Bits & Pieces stamps no. 4 en no. 07 Crealies
Memento drops toffee crunch
Embossing poeder christmas red Nellie Snellen
Distress ink Walnut stain en fired brick
Nog een lintje, jutte touw en een bloem
De houten roos is van CE
Gekleurd met Sennelier
Clearstamp geboorte 130501/1149 CE


Het lieve meisje heb ik gekleurd met Sennelier. De randen heb ik eerst met nr. 07 van Crealies gestempeld. Daarna met versamark en embossingpoeder en dan de heatgun.
Daarna nog effe met distress fired brick even langs de randen en daarna nog met walnut stain.
Anders is de rand om het meisje zo wit.
De mooie vlinder stans heb ik in twee stukken geknipt en een beetje rond om het meisje mee laten lopen.
De houten roos heb ik ook wat met distress ingesmeerd.




Effe nog een close up van het ó zo lieve meisje.

Fijne dag en een lieve groet,
Carla

Geen opmerkingen: