vrijdag 19 augustus 2016

Kerst postbakje

Goedemorgen deze goede morgen,

Vandaag laat ik jullie natuurlijk weer een kerst projectje zien. Dit x het Postbakje. Dit omdat de KGKD in Den Bosch er aan komen en ook het Craft Festifal bij Craft Emotions. Druk druk druk maar wel leuk!
Ik hou heel erg van de combi blauw met bruin, en dat heb ik nu ook maar weer gebruikt.

Wat heb ik gebruikt:
Postbakje 812301/1001 CE
Deco & Lifestyle antique blue 45114 en cotton white 45101. waxine lichtje
Paper stack Christmas Nature 118040/0205 CE
Clearstamps bomen, takjes nature 130501/1244 CE
Die eland, hert en ree 115633/0173 CE
Die dennentak 115633/0180 CE
Die kristallen 115633/0509 CE
Memento drops toffee crunch, rich cocoa en cottage ivy.
Versamark en witte embossing poeder.
Aleene's glitter snow
Nog wat steentjes uit de tuin....lol. Mini denneappeltjes en kaneelstokjes.


Het postbakje eerst geverft met antique blue, daarna als het droog is met een waxine lichtje insmeren/ wrijven. dan cotton white. Goed drogen en dan schuren waar jij het wilt.
Alles in elkaar zetten en lijmen met tacky glue.


Nu kun je lekker alles versieren. Je pakt een kwastje en Aleen's glitter snow en dan ga je over de dingen die jij wilt om een sneeuw look te krijgen.
De boompjes heb ik weer met memento drops gedaan. Dat wijst voor zich. Anders effe mijn vorige bericht lezen.

Geniet van een fijne dag!
Een lieve groet, 
Carla



Geen opmerkingen: