zondag 18 januari 2015

Foto set met voetje.

Goedemorgen lieve blog vriendinnen,

Vandaag het foto setje van Let's Get Bizzee in combi met de o zo mooie nieuwe lijn van Craft Emotions, die v.a. 1 februari te koop is!
Deze lijn heet: Botanical Summer met o.a. papier,stempels, mask stencil en houten ornamenten doosjes die prachtig op elkaar afgestemd zijn.
Nu laat ik zien dat je met een foto setje ook dit kunt maken.
De volgende producten heb ik gebruikt: mask stencil 185070/1071, houten ornamenten doosje 811500/0171 en 811500/0172.
Natuurlijk het mdf Foto setje met voet van LGB, die ik jullie al eerder heb laten zien maar dat als echt fotolijstje.


Natuurlijk heb ik de mask ingesmeerd met de pasta, goed laten drogen, dan alle kanten verven met witte gesso. weer goed drogen.
Daarna heb ik alle bloemen er zo opgeplakt dat het vanaf het voetje tot de achterste plaat mooi in elkaar over loopt.
Ook alle bloemen geverft met gesso, goed laten drogen met bijvoorbeeld de heat gun.
Daarna heb ik de kleuren Platinum en Rose quartz van Inka Gold over de bloemen gesmeerd met een dun kwastje en een beetje water. De achtergronden waar de bloemen mask op zit heb ik ook heel lichtjes met platinum ingesmeerd. Let er wel op dat Inka Gold organisch is en je het er uit moet halen met een spateltje of zoiets maar niet met je vingers. Anders kun je de Inka Gold zo in de prullenbak gooien. Dat gaat  namelijk schimmelen!!


Het Super lieve olifantje is natuurlijk van Wild Roses en is gekleurd met Sennelier.
Het hekje, vogelkooitje en vogeltjes heb ik effe tipp-ex op gesmeerd. 
Dat was het weer voor vandaag lieve blog mensen. Het papier en nog een andere stempel van Craft Emotions laat ik jullie a.s. donderdag zien.

Een reuze fijne zondag allemaal.
liefs, Carla















1 opmerking:

Willeke zei

Wow, ik vind het prachtig !
groetjes van Willeke