zaterdag 2 augustus 2014

MDF Hart van Let's Get Bizzee.

Goedemorgen lieve blog vrienden,

Vandaag een hart wat ik een tijdje geleden aan mijn ouders heb gegeven voor hun 45 jarig huwelijksfeest!

Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja Design.
De mallen zijn van Joy, Noor en Magnolia. De bloemen links onder zijn ook van Joy Floral flourishes nr. 6002/0156. Het bestaat uit 4 mallen en elke mal moet je 2x uit draaien.
Dan ril je elk blaadje zo ruw mogelijk en daarna plak je ze één voor één op elkaar. Dus eerst de grootste, kwart slag draaien, dan weer de grootste enz.... als laatste kun je er nog een plakparel bovenop plakken.
Dit is dus één bloem. De tweede bloem doe je hetzelfde alleen  dan laat je de grootste mal weg. Dus heb je dan 3 x 2 blaadjes en dan doe je hetzelfde. Hoe ruwer je rilt, hoe mooier je bloem wordt, echt waar!
Duurt effe maar dan zul je zien dat je echt een mooie bloem hebt gemaakt.
Natuurlijk ook nog wat kant en klare bloemen gebruikt, wat lint met pareltjes en nog een kant en klare stempel uit een blokje van LOTV ( rechts boven)
Zoals bijna altijd heb ik de meeste randjes af geinkt met Distress.
Ook nog wat houten bloemetjes en een kantje om het hart mee op te hangen.
Een hele fijne dag lieve knutsel mensen.



Liefs, Carla


1 opmerking:

Anita Meijer zei

Schitterend Carla, ik vind het supermooi.
Liefs van Anita