dinsdag 5 november 2013

kerstkaartje...

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag maar weer een kerst tag! Zeker zo leuk om te maken als een kaartje... vinden jullie ook niet.
Het papier had ik nog gevonden, het is van Maja Design kerst vorig jaar! Ik vind de kleuren best wel mooi en ook weer eens iets anders als blauw/bruin of kerst rood, toch?
De mallen die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design, Magnolia, en Noor! Het takje is een pons van Martha Stewart. Blijft een lief klein mooi takje en gebruik die ook graag.
Nog wat parels , bloemetjes en wat besjes... Was ik bijna vergeten, ook nog het prachtige roos kant.
Het afdrukje is ingekleurd zoals altijd met Distress.


Gister avond hebben Anke en Ik gezellig zitten knutsenen bij Ge-We hobby!
Een Super fijne dag lieve mensen.
Een lieve groet, Carla

Geen opmerkingen: