maandag 22 juli 2013

Een kaartje voor een speciaal iemand...

Goedenavond lieve knutsel mensen,

Wat een Super warme dag was het vandaag!!! Maar ja, bij ons in Nederland is dat altijd van korte duur...
Mijn boykes hebben eindelijk vakantie en worden wel beloond met dit prachtige zwemweer! Welkom vanantie... Ik nog gezellig een paar weekjes werken, maar goed, voor de  boys en alle kids die nu vakantie hebben is het wel Super weer.
Het kaartje van vandaag is weer een Bestie en deze keer speciaal voor mijn tante, die heel erg ziek is geweest en gelukkig, stapje voor stapje weer aan het opknappen is, Hoezeé!!

Ik heb de mallen van Noor, Tim Holtz, Marianne en Magnolia gebruikt. Dan nog twee kleine labels, een paar lintjes, een roos kantje, wat bloemetjes en pareltjes...
Natuurlijk is alles weer ingekleurd met Distress. Ook heb ik wat zitten kliederen met Stampendous. Dat is echt leuk spul om mee te werken. Voor de finishing tough, zullen we maar zeggen. Ook nog een rond stempeltje van LOTV. Er zitten verschillende afdrukjes in het blokje en dat is best handig! Hoef je niet de clears stamps te kopen. Ook nog twee houten vlindertjes van de xennos. Heb je af aan toe best leuke dingen voor een klein prijsje en dat vinden we allemaal leuk toch!


Nog een close up en dat was het weer voor vandaag lieve knutsel mensen!
liefs, Carla

1 opmerking:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Carla
groetjes Janie