woensdag 31 oktober 2012

verjaardagskaartje JOB

Goedemiddag mensen,
Vanmiddag een kaartje voor Job! Het mannetje is vandaag 2 jaar geworden.
Dus dat vraagt ook een mooi kaartje voor dat kleine mannetje.



Het is een stempelafdrukje van Nellie Snellen, young rebel. Stoer ventje is het.
Het gefeliteerd stempeltje is van Different Colors en de 2 is van Marianne Design, ook zo ( stoer kereltje). Het malletje is een Nestabilities van Spelbinder, labels four.
Natuurlijk weer een lief bedeltje, pareltjes, wat lint en het papier is van Botanica Garden, uit de oude doos zullen we maar zeggen....
Alles is ingekleurd met Distress. Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Gezichtje, handjes, buikje, enkeltjes met: tattered rose.
Broekje en pet met: stormy sky.
Zwaard en stukje pet met: mustard seed en pumice stone.
Hemdje met: tea dye en peeled paint.
Schoentjes en schatkaart rol met: vintage photo.

Al met al heb je toch nog best veel spulletjes nodig om één kaartje te maken.
Gelukkig spaar je in de loop van tijd een hele boel prachtige spulletjes waar je een mooi kaartje  mee kunt maken. Want je blijft net zo lang aan het freubelen totdat  in jou ogen je er weer iets moois van gemaakt hebt! Herkennen jullie dat ook zo? Ik in ieder geval wel.
Fijne dag allemaal en geniet maar van het zonnetje.
liefs, Carla



6 opmerkingen:

Babette zei

Haha, ja dat herken ik wel. Kan soms wel dagen met een kaartje bezig zijn omdat je maar niet tevreden bent. Dit stoere kaartje is in elk geval erg geslaagd. Mooi papier en prachtig ingekleurd.
Groetjes Babette

Mandy's Magnolia cards zei

Wat leuk CARLA heeft een blog!
SUPER :) kan ik jouw creaties ook eens bewonderren hihi maar ze zijn stuk voor stuk schitterend! En jij hoeft echt geen workshop meer te volgen om te kleuren hoor want dat gaat je super goed af! Nou ik hoop nog heeel veel moois van jouw te zien op je blog (maar dat zal wel goedkomen ;) )
Liefs, Mandy

arjette zei

Wat een super leuk kaartje weer!!!! Vind dat papier erg mooi!

gr.arjette.

Marijke zei

Ach wat een leuk kaartje met een stoer kereltje! Prachtig kleurwerk!
Groetjes, Marijke

Anita Meijer zei

Ja dat herken ik zeker Carla, en wat heb je een schitterend kaartje gemaakt voor Job, ik vind hem super.
Liefs van Anita

Marrie zei

Hallo Carla,

Wat heb je een leuke kaart gemaakt.
En ja ik herken dat wel ik heb dat namelijk ook maar het is je goed gelukt hoor Carla.
Je heb nog meer mooie kaarten op je blog staan.
Ik ben van af nu je volger.

Lieve groetjes Marrie