maandag 19 augustus 2019

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij met natuurlijk als thema: Kerst.
Met de nieuwe lijn Angel & Bear.
Ook mocht ik werken met de gave distress paste van Cadence en de hele gave nieuwe papier lijn Soul mate van Piatek.


Wat heb ik allemaal gebruikt:

CraftEmotions: clearstamp angel & bear 2 130501/1645, dies frames stralen 115633/0516 vintage klinknagel 115633/0831, Kerstster 115633/0432, houten ornamenten home for christmas 811500/0321 en zwart papier 001230/0760.
Nuvo Dream drops1793N en glittermarker imperial blue 184.
Coosa guilding wax zilver.
Cadence distress paste antique maroon.
Distress ink blueprint sketch, chipped sapphire, tumbled glass, tattered rose, vintage photo en fossilized amber.
Dutch Doobadoo card art filmstrip 470.713.725
belletjes.

Wat heb ik allemaal gedaan:

De kerstster en de frames stralen met zwart gestanst en daarna coosa eroverheen gesmeerd.
Geeft een heel mooi effect.
De film strip alleen de voorkant uitgeknipt en de vierkantjes uitgesneden. Daarna de Cadence eroverheen gesmeerd met een kwastje. Nu lijkt het net alsof het een soort hout/roest effect eroverheen zit.
De clearstamp gekleurd en uitgedraaid met de klinknagel dies. Daarna op de klinknagels de drops gezet.
Op de halve maan ook een laagje glitter marker gedaan, natuurlijk wel met m"n waterpenceel.

Dat was het weer voor vandaag.
Een lieve groet,




1 opmerking:

tine zei

Hallo
Je kaart is prachtig
De kerstster vind ik super gaaf in zwart

De dies
Klinknagel en stralen staan op mijn wenslijsten
Vind ze zo mooi