woensdag 24 april 2019

Proficiat

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag een baby kaartje met de grappige card art closet van DDBD.


Wat heb ik allemaal gebruikt:
Wild rose clearstamp CL517 baby bunny.
Distress ink walnut stain, dried marigold, tattered rose, worm lipstick en cracked pistachio.
Nuvo glitter marker 178 crushed papaya.
Nuvo dream drops 1797N fairy wings.
Nuvo Rainbow quartz triangles 1067N.
Nuvo pearl rectangles
Dutch Doobadoo card art closet 470.713.711
Craft&you baby world blokje
CraftEmotions clearstamp130501/1831 en stencil (mask) alfabet 185070/2111
Studio Light create happiness WASHICR03
Lintje, mica en Prills


Ik heb de card art closet 1x omgetrokken met potlood en uitgeknipt. Daarna de achterkant nog een x omgetrokken en uitgeknipt. 
Aan de binnenkant van de opengesneden deurtjes mica geplakt en dubbelzijdig tape. (2 op elkaar geplakt). Hier de prills en de rainbow quartz triangles in gelegd en dan op elkaar geplakt. Dan heb je een leuk schut gedeelte in je projectje...
Hier heb ik de leuke washi tape op geplakt.


Het ó zo lieve wild rose stempeltje heb ik ingekleurd met distress ink op  schut papier.
De naam Lieke heb ik gemaakt met de handletter mask van CraftEmotions.
Hier en daar nog wat dream drops gezet.


Nog effe wat bloemetjes en wat blaadjes, tekst erbij en klaar zijn we.







Geen opmerkingen: