donderdag 15 november 2018

XMAS

Goedeavond allemaal,

Bij deze wil ik een echt XMAS project laten zien.
Deze heb ik gemaakt voor CraftEmotions en met heel veel prachtige spullen van Studio Light.


Wat heb ik allemaal gebruikt:
Studio Light frozen forest MDFSL 47 en favourites plywood PWSL03.
CraftEmotions foamball clay 610115/0301.
Nuvo glittermarker 188 urban graphite en 190 iced americano.
Distress ink mini candied apple, aged mahogany, rusty hinge, walnut stain en black soot.
Dutch Doobadoo witte gesso 870.002.010
Collal 3d kit

Hoe heb ik het gemaakt:

Zoals je kunt zien heb ik twee projecten van Studio Light bij elkaar gevoegd.
Het MDF huis in elkaar gezet en ook vastgelijmt. Uiteraard eerst alle papier erop geplakt, en de plastic ramen er ook in gelijmd. Alle randjes met witte gesso ingesmeerd.
Voordat ik het dak erop gezet heb, heb ik eerst de lichtjes erin gezet en vast gezet met plakband.
Huis vastgeplakt met kit op een stuk hout. Daarna ben ik verder gegaan met de plywood. Deze heb ik allemaal eerst in de distress ink gezet en daarna vast geplakt. 
Hier en daar wat mos geplaatst en daarna de foamball clay hier en daar aangebracht.
Dan nog de uil vast geplakt en hier en daar nog een tekst.

Dat was dat weer voor vandaag.
Een lieve groet,


1 opmerking:

Cinderella zei

Hoi Carla wat een geweldig mooi kerstwinters tafereel gaaf gedaan .

Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/