dinsdag 29 mei 2018

Layout van Lynn

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Layout zien van Lynn.
Met het prachtige papier van Studio Light.


Wat heb ik allemaal gebruikt:
Leanne Creatief foam white  25.4117 en off white  25.4124
Leanne Creatief flower foam paper wrapped wire white 27.4759
DDBD mask 470.715.400
DDBD grayboard 492.500.001
Distress ink mini victorian velvet, pumice stone en evergreen bough
Studio Light SCRAPUS11
Nuvo embellishment mousse french rose 826 N,  peony pink 800N en toasted almond
DDBD structuur pasta 870.000.000
Crealies dies CLNEST XXL 72
Nuvo crystal drops Morning dew 677N
Memento drops desert sand
CraftEmotions background tekst 130501/1111
CraftEmotions dies ABC 115633/0501
CraftEmotions easy connecting tape
nog wat knoopjes

Wat heb ik gedaan:
Het onderste papier heel gelaten, dan twee lagen ander papier erover heen, eerst gescheurd en dan geplakt. 
Dan heb ik het geboorte kaartje gepakt en Lynn uitgeknipt, zo ook de tekst. Achter Lynn zit de crealies dies. Dan heb ik alles erop gelegd om te bepalen waar ongeveer de mask moet komen. 
Dan dus eerst de structuurpasta doormiddel van de mask aanbrengen. Effe drogen met de heatgun. Daarna ook de andere mask neerleggen waar jij wilt en dan insmeren ook weer met de embellishment mousse.
Daarna weer alles eropleggen en alles één voor één de bloemen om de foto plakken.
De grayboard heb ik eerst ingesmeerd met de embellishment mousse. Die ook opplakken.
Alles plak ik met kit (collall)
De letters LYNN heb ik geplakt met de easy connecting tape.
Daarna hier en daar nog wat knoopjes opplakken.

Dat was het weer voor vandaag.
Een lieve groet,





1 opmerking: