zondag 14 januari 2018

Beautiful season

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met allemaal nieuwe producten van Craft Emotions!
Ook ik mag er weer mee aan de slag gaan. Dit x hebben we geen papierlijn meer en dus maken we gewoon zelf een achtergrond.
Ook zie je dat ik mezelf één van de Ambassadors (klinkt goed hé), mag noemen voor Craft Emotions.
Tuurlijk ben ik hier ook heel trots op maar er veranderd niet zo heel veel voor mij hoor.

Wat heb ik allemaal gebruikt:
Clearstamp CE: * background tekst `130501/1111, * hyacinth 130501/1270 en tekst pumpkin 130501/1212
Bits & pieces Crealies: 130505/1007 (CLBP07) en 130505/1004 (CLBP04)
Memento drops: *pear tart, *elderberry en danube blue
Distress ink: *wild honey * walnut stain  *twisted citron * forest mos * luckL clover *chipped sapphire * shaded lilac * dusty concord
Mask CE: vlinder
Linnen karton CE 001232/1115


De achtergrond heb ik eerst bewerkt met distress ink, daarna met de vlindermask, daarna de tekststempel, daarna de bits & pieces, daarna de tekststempel Beautiful season.
De hyacint heb ik gestempeld, daarna ingekleurd met distress ink en dan uitgeknipt en met kit vastgeplakt om wat diepte te krijgen.

Dat was het weer voor vandaag.
Een lieve groet,











Geen opmerkingen: