zaterdag 1 juli 2017

Scetch Challenge nr. 29

We hebben een super leuke nieuwe Sketch Challenge voor jullie bedacht! Kijk maar eens...


Deze keer hebben we weer een Card Art mal gekozen. Ook super leuk om te gebruiken en past helemaal bij de tijd van het jaar.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind juli 2017 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

foto van Jolanda Bergmans.

Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind julmet random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.    

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Dit is wat ik er van heb gemaakt.



Wat heb ik allemaal gebruikt:
Card art 470.713.509 DDBD
Papier legends of the sea Pion
Dies vuurtoren, wiel, reddingsband,meeuwen en zeester Joy
Craftables CR1409
Dies 04055/60020654 Joy (plantjes)
Distress ink vintage photo, tea dye, antique linnen, gathered twigs (voor het net).
Distress ink faded jeans (vuurtoren en reddingsband).
Distress ink weathered wood ( meeuwen).
Distress ink walnut stain ( wiel).
Distress ink cracked pistachio, mowed lawn en crushed olive
Jutte touw,schelpjes en verschillende soorten glitter.

De boot op kraft papier leggen en omtrekken met potlood.
Zo ook met het design papier.
Zoals je kunt zien zitten op de bodem van de boot glitters.
Dit komt omdat ik met de fuse heb gespeeld. ZIE YOUTUBE filmpjes fuse! Ik heb een insteekhoesje op het de bodem gelegd en met de fuse (met het puntje)eromheen gegaan. Dan smelt het eromheen. Dan krijg je een soort bodem (van de boot)van plastic en dan laat je het laatste stukje open. Nu kan het design papier erin. Dan de glitters er in strooien. Ik gebruik als hulpmiddel een soort trechtertje van papier. Werkt prima!!
Daarna het laatste stukje dicht smelten.
Dit heb ik misschien onhandig uitgelegd maar als je de filmpjes op youtube bekijkt kom je er wel uit hoor! 
De fuse is eigenlijk gemaakt om fotoalbums te maken maar dit is ook heel leuk om te doen.


Verder heb ik alle dies ingekleurd met distress en daarna opgeplakt.
Wat wel grappig is om te vertellen, is dat ik het visnet (dies) uitgedraaid heb en daarna met de verschillende kleuren distress bewerkt. Zowel de voor als achterkant. Daarna serieus het heb opgefrommelt en dan met kit op de boot geplakt... Leuk effect krijg je dan. De schelpjes heb ik ooit aan zee gevonden en die heb ik ook met kit opgeplakt.

Dat was het weer voor vandaag. Heel veel plezier met deze scetch challenge en natuurlijk ook veel kijk plezier van wat de andere dames van het DDBD team er van gemaakt hebben.

Een lieve groet,


Geen opmerkingen: