woensdag 25 januari 2017

Kadootjes...

Goedemorgen lieve blog vriendinnen,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de ó zo mooie nieuwe fold card art A4 zien met de mooie Sweet Violet lijn van Craft Emotions.

Wat heb ik allemaal gebruikt:
Foldcard art A4 470.713.317 van DDBD
Paperstack 118040/0207 CE
Clearstamp 130501/1150 CE
Dies 115633/0183 CE
Crystal drops raspberry pink en bottle green NUVO



De foldcard art wijst eigenlijk voorzich. Met potlood omtrekken en uitknippen. 
Wel heb ik de rand geplakt met de rode dubbelzijdige tape. Daarna het desingn papier ook met potlood omtrekken, uitknippen en opplakken met tacky glue of ook dubbelzijdig rode tape.
Het hart uitknippen en de swirl eronder nog een x uitknippen en dan gebruik ik kit om het wat op te hogen. Vergeet niet eerst om je tekst te stempelen. Dan op je rechter raam plakken.
Dan heb ik met een liniaal, elke cm. een puntje gezet in het midden van de boven en onderkant.
Dit om een zo recht mogelijke lijn te maken. Dan de Crystal Drops voorzichtig erop spuiten, zodat je ongeveer gelijke pareltjes krijgt. Daarna gelijk op het papier, waar je de drops hebt aangebracht, een paar x goed met je vingers ertegen aan tikken zodat je mooie ronde bolletjes krijgt.


Met de mooie Violet Dies heb ik een grote en kleine viool gemaakt. midden in het hart heb ik een druppel Crystal drops gedaan.

Dat was het weer voor vandaag.
Een hele fijne dag allemaal.
En een lieve groet, 
Carla.

9 opmerkingen:

monique zei

heeeel mooooi

Unknown zei

Wat mooi en leuke kleurtjes

Unknown zei

Wat mooi

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rosina zei

Ook jou kaart is schitterend Carla...zo een moi modelletje en heel mooi met dat raampje erin..en die mooie viooltjes brengen echt de lente al in huis...
KNAP gedaan!!!
Ook ik ben je gaan volgen en ga zeker proberen met regelmaat langs te komen

groetjes en een fijne woensdag
Rosina

Marianne zei

Ik zag je foldart cart al op fb langs komen.
Het ziet er weer fantastisch uit.
Groetjes Marianne

Margo zei

Oh wat mooi zeg !

Anoniem zei

Wat ziet dit er leuk uit Carla!
Heel lief met deze kleurtjes.
Leuk om kado te geven,of te krijgen.
Groetjes Jannie

Hermien zei

Mooie zachte kleuren heb je gebruikt, prachtige creatie

Groetjes Hermien