zondag 10 juli 2016

Een fijne dag toegewenst!

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie een vrolijk zomers kaartje zien. Het beloofd vandaag ook een hele mooie zomerse dag te worden. Genieten dus!
Dit kaartje is ook speciaal voor Dutch Doobadoo omdat ik gevraagd ben om in hun team te komen en ik heb natuurlijk ja gezegd!!
Voor de mensen die me nog niet kennen, Ik ben Carla van Randwijk-de Graaff, getrouwd en heb een tweeling van 13, een stiefzoon ook 13 jaar en een stiefdochter van 17 jaar.
We hebben ook twee lieve katten genaamd Doerak en Katy. Ook nog een stelletje pijlgifkikkers, gekko en boomkikkers.
Ook houden we heel erg van de natuur en ben daar ook vaak te vinden.
Bijna elke avond vindt je me aan de knutseltafel of zit ik te haken.
Zoals jullie vast wel weten zit ik  ook in het team van GE-WE hobby en ook bij Craft Emotions wat echt Super leuk is om te doen.
Genoeg maar weer over mezelf.....lol.

Wat heb ik allemaal gebruikt:
Dutch doobadoo: dutch shape art medal 470.713.130
Maja design: summertime papier
Joy craft: autumn 6002/0456
               cutting en embossing 6002/0379
Craft emotions: houten fiets 811500/0224
                          tekst stempel 130501/1150
Crealies: bits en pieces CLBP07 en NR. 4
Penny Black: clearstamp Playful
Zig markers: deep red 260, pale rose 230, olive green 043 en green gray 093
Memento drops: bamboo leaves en northern pine
Versamark en witte embossing poeder. Ook nog wat roosjes en rafia. Alle randjes natuurlijk bruin gemaakt met Distress inkt.


Een hele fijne dag allemaal!
Een lieve groet, 
Carla






Geen opmerkingen: