zondag 28 december 2014

Mixed media Hang slot LGB

Goedemorgen lieve blog vriendinnen,

Vandaag het hangslot van Let's Get Bizzee maar dan effe anders, met een winters tintje!

Als eerste heb ik een Dutch Mask Art Stars mal van Dutch Doobadoo gebruikt met de modeling pasta.
Goed drogen met de heat gun en daarna een laagje of 3 witte gesso. Elk laagje weer goed drogen.
Daarna de bloemen, takjes en een soort sneeuw bolletjes erop geplakt en weer met de witte gesso erover. Natuurlijk weer drogen.
Daarna heb ik wat Inka Gold rose quartz in een klein spuitflesje met wat water gemengd en dan over het hangslot spuiten. De zilver druppeltjes heb ik met Creall Top Deco silver van Craft Emotions op de zelfde manier gebruikt. Super!


Daarna heb ik een Super lief stempelafdrukje gebruikt van Wild Roses en die gekleurd met Sennelier!
Op het bolletje en de rand van de muts heb ik wat lijm gesmeerd en er daarna wat fun flock van Stampendous gedaan. Op de bolletjes van de kerstbal en de strik op het cadeautje heb ik wat Glossy accents gedaan, die ligt er wat dikker bovenop voor een mooier effect. Daarna wat silver hologram sparkle embossing glitter erover gestrooid voor de finishing tough!
Het afdrukje heb ik bolletjes kit op gedaan om wat hoogte te krijgen.


Dat was het weer voor vandaag lieve blog vriendinnen.
Een lieve groet en een Fantastisch knutsel jaar in 2015 wens ik een ieder toe!
Carla

p.s. excuus voor de wat lichte foto. Op FB staan wat duidelijkere foto's.

Geen opmerkingen: