maandag 10 november 2014

Champagne fles á la zee thema.

Goedemorgen lieve blog vriendinnen,

Vandaag laat ik jullie de Champagnefles a la zee thema zien...
Was er een tijd geleden al aan begonnen, alleen toen niet afgemaakt, vandaar dat ik de fles alsnog wil plaatsen.
Op de fles heb ik de Mask art mal van Dutch Doobadoo gebruikt met modeling pasta. Drogen met de heat gun en daarna ingesmeerd met zwarte gesso. Daarna ingesmeerd met Inka Gold en heb de kleuren Platinum, Aquamarine en Kobalt blue gebruikt. Ook op de letters van Craft Emotion heb ik de 3 kleuren Inka Gold gebruikt. Op het houdertje van de fles heb ik de blauwe glitter foam ball clay geplakt.
Ik heb alleen het anker van het 3- delige setje maritieme gebruikt. De zijkanten ook ingesmeerd met met Inka Gold Aquamarine. en een blauw scrapbook papier uit m'n bak gehaald en erop geplakt.
Wat jutte touw gebruikt ook nog van de modge pod  de zeester en schelpjes geplakt. Deze iets ingesmeerd met Inka Gold Platinum en Kobalt Blue. Het ankertje ook met de kleur Kobalt blue ingesmeerd.
Tip: als je bij de Inka Gold een heel klein beetje water doet en het met een klein kwastje insmeerd, gaat dat Super makkelijk. Heb je dus ook maar een heel klein beetje nodig.


 Het lieve Bildmalarna afdrukje, wat ik hier heel goed bij vindt passen, heb ik gekleurd met Sennelier.

Een hele fijne dag lieve blogvriendinnen.
Een lieve groet,
Carla

Geen opmerkingen: