zondag 21 september 2014

Kaartje met de Early Bird van Magnolia.

Goedemorgen lieve blog vriendinnen,

Vandaag mijn éérste kaartje als designer bij Ge-We hobby, SPANNEND!!!

Heel kort over mezelf... Ik ben Carla v Randwijk- de Graaff, getrouwd en ben moeder van een tweeling, Jaimy en Joshua, waar ik o zo trots op ben!
We hebben heel wat diertjes, die je op FB vast al wel vaak langs heb zien komen.
Ik hou ook onwijs veel van de natuur en natuurlijk maak ik ook al heel wat jaartjes kaarten en ben ik ook designer van Let's Get Bizzee. Ik ben reuze Trots op mezelf dat ik door Gerda ben gevraagd om designer te worden voor Ge-We hobby. Geweldig!
Nou daar komt i dan, mijn eerste kaart.

Het stempeltje is van Wild Roses, wat ik heb gekleurd met Sennelier! Wat kun je daar toch heerlijk mee kleuren. Ik heb eigenlijk alleen maar bruin tinten gebruikt en groen voor de hulst blaadjes.
Verder heb ik wat mallen van Marianne Design, de bloem, lantaarn en de kerstboom.
De takjes zijn van Leanne creatief en dan nog de prachtige Early Bird van Magnolia die je alleen kreeg als je de hele set vóór 1 juli had besteld. Deze is natuurlijk te koop bij Ge-We hobby.
Het hartje en labeltje zit ook bij de Early Bird. De vierkante mallen zijn van Nellie Snellen.
Nog wat Stampendous voor een mooi sneeuw effect. De tekst stempel is van Bebunni.
Dan nog wat Tipp ex voor wat sneeuwrandjes en een bedel.


De bloem links boven heb ik de twee mallen twee x uitgedraaid met een soort linnen papier.
Daarna heb ik wat Distress inkt eropgedaan, nat gemaakt met water, Alle bloemen op elkaar leggen en een splitpen erdoorheen. Elk blaadje omhoog vouwen en daarna tussen wijsvinger en duim ronddraaien. Dan voorzichtig één voor één de blaadjes weer uitvouwen en met de heat gun drogen.
Dan krijg je dit prachtige effect!


Rechts onder zie je het prachtige tasje van de  Early Bird, zo leuk!


 Dat was het dan weer voor vandaag. Een Super Fijne dag allemaal en vast een mooie dag om te gaan knutselen.
Een lieve groet,
Carla.

1 opmerking:

Mieke'S zei

Mooi Kerstkaartje.
Groetjes Mieke'S