woensdag 25 juni 2014

mdf fotolijstjes met voet!

Goedemorgen lieve blog mensen,

Vandaag wil ik jullie de fotolijstjes met voet laten zien van Let's Get Bizzee! Deze heb ik speciaal voor mijn buurmannetjes gemaakt: de tweeling Fabian en Julian! De heren zijn één jaar geworden. Wat natuurlijk dubbel leuk is omdat mijn zoons ook een tweeling zijn.....

Nou daar gaan we dan! Ben begonnen met alle drie de rechthoekjes en het plankje in te smeren met Inka Gold Aquamarine. Beetje op een papiertje doen met een spateltje, kwastje en een beetje natmaken met water en dan smeert het prima uit. Goeie Tip van Anke Soeters! Daarna heb ik er ook nog een beetje Platinum overheen gedaan om de kleur wat af te zwakken.
De kant waar het papier komt heb ik niet ingesmeerd, wel alle randjes!
Inka Gold is organisch dus let er op dat je altijd een spateltje gebruikt en niet direct met je vingers in het potje gaat. Dan kun je het waarschijnlijk snel weggooien, beetje zonde toch?


Het papier wat ik gebruikt heb is van Pion Shoreline Treasures. De randjes heb ik geinkt met Distress Faded Jeans. Daarna de randjes nog effe gerild voor een mooier resultaat.
De mallen die ik gebruikt heb zijn van Noor design, Memory box en Tim Holtz.
De zee figuurtjes heb ik met craft uit gestanst en afgeinkt met Distress en de sterren heb ik eerst met Distress gedaan en daarna nog wat met Tipp-ex eroverheen.



Ook nog wat mallen gemaakt met mod podge en klei. Dit natuurlijk wel effe een nachtje laten drogen!
De verschillende figuurtjes heb ik ook nog een laagje met Inka Gold Platinum en dan een heel klein beetje met Aquamarine er overheen.
Wat jutte touw erop geplakt met Tacky glu en de schelpjes ( met dank aan Gerda) één voor één opgeplakt met 3D kit.
Ook ben ik gaan klieren met Krimpie Frosted.... jawel echt grappig om te doen.
Let er wel op dat je de stempeltjes (visjes) stempelt met STAZON en NIET met Memento!!!
Dat gaat dus echt niet, loopt helemaal uit! Spreek uit ervaring zullen we maar zeggen.
De visjes heb ik links boven geplakt.
Volgens mij heb ik alles nu wel gehad. Een onwijs leuk projectje om te maken waar je echt alle kanten mee op kunt.
Een Super fijne dag lieve mensen!
Liefs, Carla

1 opmerking:

M@rgreet zei

Supergaaf, Carla! Echt een leuk project(je)
Bedankt voor je tip; ik zit altijd lekker met mn vingers in de inka gold te kliederen:-(
Zal vanaf nu een spateltje gebruiken.
Het is superleuk spul, maar alles glimt altijd als ik er mee bezig geweest ben, hihi