vrijdag 29 november 2013

Een Kerst Magnolia met veel Stampendous...

Goedenavond lieve blog mensen,
Deze x na lange tijd een Magnolia. Had alleen een klein probleempje....
Houdt ze in haar linkerhand een sneeuwbal of is het de binnenkant van haar mouw???
Wie kan me hierbij helpen, ik kom er echt niet uit! De één zegt sneeuwbal en de ander zegt mouw!!!
De kleuren die ik gebruikt heb zijn alleen bruin en grijs maar ook vooral glimmers...
De mallen zijn: Memory box {ijs kristallen cirkel} heb een halve cirkel gebruikt.
                       Noor: {de rand rechts}.
                       Marianne Design: { de hulst takjes}.
                       Spelbinders: { de o zo prachtige bloemen}.
                       Dutch Doobadoo: de buitenrand.
De stempels zijn van Joy Craft en die heb ik bewerkt met Stampendous, zo ook de IJs kristallen en de Hulst takjes..... Eén en al Bling Bling!
Nog wat pareltjes en besjes en toen vond ik het wel prima.




         De bloemen maken heb ik geleerd op een workshop bij een opendag bij Doe@ding!
          Duurt echt wel effe voor je ze af hebt, maar dan heb je ook wat.
         Fijne avond lieve mensen en tot de volgende kaart.
        Liefs, Carla

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Carla, wat een beauty, mooi gekleurd hoor en volgens mij helemaal goed...Soms is het idd moeilijk te zien. Je bloem is schitterend, kan me voorstellen dat daar wat tijd in gaat zitten. Fijn weekend vast, lieve groetjes Miranda