donderdag 27 juni 2013

Een Saturated Canary

Goedeavond lieve blogmensen,
Vandaag een Saurated Canary, die ik erg leuk vindt om in te kleuren. Echt waar weer papier uit de oude doos. Wat clear stamps van Kaiser craft, die ik best vaak gebruik. Ook een memori box mal waar ik eigenlijk toch ook wel fan van ben.... Het rondje is van LOTV die ik op de beurs in Zeist gekocht heb. Best handig hoor! Een heel blokje vol met verschillende teksten. Je kan de clear stemps geloof ik ook zo kopen. Natuurlijk nog wat bloemen en het prachtige roos lint en nog wat plak parels.
Natuurlijk alles ingekleurd met Distress en de randen ink ik toch ook wel erg graag. Dat doe ik met de tool. Super handig ding.


Nog effe een vergroting:


Fijne avond allemaal! Liefs, Carla

4 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Carla
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een supermooie kaart gemaakt Carla, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Carla wat een mooie creatie laat je hier zien. Je hebt dat meisje heel mooi ingekleurd,zelfs haar patchwork-jurkje heeft alle aandacht gehad. Lieve groetjes Miranda

Patricia Wanten zei

Alweer een prachtige prestatie, Carla. Schitterende details en mooie kleuren. Deze stempels zijn inderdaad een plezier om in te kleuren.
Groetjes en een fijn weekend.

Patricia