maandag 29 oktober 2012

Lief klein ventje...Mo Manning.

Dit was zo'n lief stempeltje dat ik het niet kon laten liggen.



Jah, weer bruin en blauw, hi hi...
Bij dit kaartje heb ik een mal van Marianne Design gebruikt, zo'n mooie set!
Die wil je gewoon hebben, kost wat maar dan heb je ook wat.
Het andere malletje is van Magnolia. Deze vind ik ook erg mooi en gebruik ik heel vaak.
Het plaatje heb ik ingekleurd met Distress en omdat de mal vrij druk is heb ik het kaartje vrij rustig gehouden. Het stempeltje, fijne kerst is geloof ik van een setje wat ik bij kruidvat heb gekocht.

Fijne avond allemaal en wie weet tot een volgende keer!
liefs, Carla

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele mooie kaart voor de feestdagen en uh, ik houd me aanbevolen. Gr. mama

Anita Meijer zei

Hoi Carla, via Tessa en Anke ben ik op je blog terecht gekomen, wat een schitterende kaarten maak je zeg, ik ben gelijk volger geworden, gezellig.
Groetjes van Anita

Babette zei

Wat een fantastische kaart, erg mooi deze mal en het afdrukje is erg lief.
Groetjes Babette
(je nieuwste volger :)

arjette zei

Wat een lief kaartje!!! Mooi gekleurd zeg!! Een heel mooi plaatje!

gr. arjette.

Mieke zei

Dat is inderdaad een schatje! Lief kaartje!

Helen zei

Hoi Carla, ik ben via Tessa & Anke hier terecht gekomen. Wat een prachtige kaartjes allemaal. Ik ben ook direct je volger geworden. Groetjes Helen

La Vikinga zei

Hi Carle; je kaart is mooi! En de malletjes ook! I can't say the rest in Dutch so I'll say it in English:

Your card is very pretty! I hope you will be able to come back next week for another challenge at Crafty Ribbons!

La Vikinga

Marijke zei

Heel mooi kaartje, prachtige mal. Leuk afdrukje is dit!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Anke zei

Hij is prachtig Carla. Heel schattig inderdaad
liefs Anke

carla zei

Ja ja....hahaha